خاطرات تهران ۵. اسپلیت!

نما:‌داخلی. 
مغازه‌ی  لوازم خانگی‌ِ برادرانِ #&#$%#@#. سه‌راهِ امین‌حضور.


من:‌ سلام! 

آقای پشت میز: سلام علیکم. بفرمایید!

- ببخشید  من دنبال یه کولرگازی دیواری بودم. همین‌ها که بهش می‌گن «اسپلیت».

- چه مدلی می‌خواستید؟

- والا همین. میخواستم یه راهنمایی هم بخوام. برای یک اتاق تقریبا ۱۲ متری می‌خوام.

- بله بله. ببینید،‌ ما مدل ال‌جی داریم که برای سایز اتاق شما با نصبش در میاد تقریبا ۶ تومن. مدل جنرال هم داریم،‌ اون عرض کنم که،‌ در میاد حدودا ۴.۵ تا ۵ تومن. ولی از همه بهتر مدل اُ-جنرال هست که براتون درمیاد،‌ با نصبش، ۲ تومن.

- ببخشید اُ-جنرال فرمودید از همش بهتره؟؟

- صددرصد. هم از نظر کارکرد و مصرفش، و هم از نظر دیرخراب شدنش. خودم تا ۵ سال گارانتیش رو می‌کنم.

- خوب پس چرا ارزون‌تر از بقیه‌است؟؟

- چون قاچاقه.

- قاچاقه؟؟!!!

- بله بله. خودم از بانه آوردم. صددرصد مطمئنه. خیالتون راحت باشه. 

- .... 



نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 20:49 http://manobehtarinhamsaredonya.persianblog.ir/

سلام
ههه...چه کالایی قاچاق نیس تو ایران....ههه

دکتر ایران موندگار شدین؟ جای بسی خوشحالی هست...

صدف چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 08:03

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد