خاطرات ایران - خدمات مشتریان

سرویس چت خدمات مشتریان یکی از اپراتورهای تلفن همراه:

خدمات مشتریان: سلام، وقت شما بخیر، حسین زاده هستم کارشناس شماره  ۱۴۴۲، چطور میتونم کمکتون کنم؟
من: سلام خسته نباشید. بنده یه سیم کارت دارم که وقتی می‌گذارم توی تلفن می‌گه مسدود شده. این رو ممکنه چک بفرمایید دلیلش چیه
خدمات مشتریان: با عرض پوزش سیستم در حال بروز رسانی میباشد برای بررسی مشکل طی چند ساعت آینده باما در ارتباط باشید
من: من که چند روز گذشته هر بار تماس گرفتم همین رو گفتید. هر روز در حال بروزرسانی هست سیستم؟ پس چرا اصلا چت رو شروع می‌کنید؟
خدمات مشتریان: بابت مشکل پیش اومده از سمت شرکت---- از شما عذر خواهی می کنم، طی ساعات آینده در ارتباط باشید براتون بررسی می کنیم
من: چند ساعت پیش هم همین رو گفتید. من چه ساعتی تماس بگیرم؟
خدمات مشتریان: دوست عزیز در این مورد اطلاع رسانی نشده
من: به روز رسانی قاعدتا برنامه‌ی زمانی داره. یه ساعتی بفرمایید که طبق برنامه‌ کارهاتون تمام شده و بنده تماس بگیرم
خدمات مشتریان: بزرگوار این مورد اعلام نشده
من: می‌تونم با مدیر بخش شما صحبت کنم؟
خدمات مشتریان: خواهش می کنم مجدد در اتباط باشید
من: عرض کردم،‌ بنده شاید ۱۰ بار سعی کردم تماس برقرار کنم.
خدمات مشتریان: من مشکل شمارا درک میکنم
من: ممنون از درک شما
خدمات مشتریان: ولی متاسفانه دسترسی ندارم بررسی کنم، اگر امر دیگه ای داشته باشید خوشحال میشم جوابگو باشم ؟
من: امر دیگه‌ای؟؟
خدمات مشتریان: سپاسگزارم؛ لطفا در نظر سنجی پایان ارتباط مشارکت بفرمایید ؛



سه روز بعد:

خدمات مشتریان: سلام، وقت شما بخیر، رهنما هستم کارشناس شماره ۲۸۱۵، چطور میتونم کمکتون کنم؟
من: سلام. من یه سیم کارت دارم که میگه مسدود شده. میشه کمک کنید متوجه بشم چرا
خدمات مشتریان: دوست گرامی باعث افتخارم بود که بتونم به شما کمک کنم ولی متاسفانه سیستم برای بررسی این موضوع در حال بروز رسانی هست لطفا طی ساعات آینده با ما در ارتباط باشید . از صبر و شکیبایی شما ممنون هستیم.
من: کی بروز رسانی تموم میشه که من تماس بگیرم؟
خدمات مشتریان: طی ساعات آینده برای بررسی مجدد در ارتباط باشید
من: از صبح همین رو میگید که
خدمات مشتریان: کاملا درک میکنم اما زمان دقیق اعلام نشده است و همین لحظه در حال پیگیری است و امیدوارم سریعتر بررسی شود
من: هفته‌ی پیش هم همین بود. درسته؟
خدمات مشتریان: موردی برای هفته پیش اطلاع رسانی نشده. همین لحظه در حال پیگیری است و امیدوارم سریعتر بررسی شود دوست عزیز
من: هفته ی پیش هم تماس گرفتم چند بار گفتند در حال بروزرسانی
خدمات مشتریان: شما جز مشترکین خوب ما هستید و همه تلاش انجام می شود که در کمترین زمان ممکن این مورد بررسی گردد
من: هر روز بروزرسانی می‌کنید؟
خدمات مشتریان: خیر ، طی ساعات آینده برای بررسی مجدد در ارتباط باشید
من: چه عرض کنم. چاره‌ی دیگه‌ای نیست.

خدمات مشتریان: اگر سوال دیگه ای دارید با کمال میل در خدمت شما هستم ؟


=====================================

روزی ...،‌

 بروزرسانی اپراتور تلفن همراه تمام خواهد شد

و من با کارشناسی صحبت خواهم کرد

و او مشکل مرا حل خواهد کرد

و من آن روز را انتظار می‌کشم ...


                                                                  احمد ناهارلو






نظرات 1 + ارسال نظر
لیمو دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت 23:22 https://lemonn.blogsky.com

همین یکساعت پیش بابت یک مشکل فنی اینترنتی با مخابرات تماس گرفتم( مهندس آی تی شعبه اصلیمون تشخیص داده بود مشکل فنیه و ارجاع داده بود). خانم اپراتور گفت سلام فلانی هستم بفرمایید. در حال توضیح بودم که وسط حرفم گفت باشه شماره ی خطی که اینترنت داره رو بگید! بعدِ گفتنش توسط من، نام صاحب خط رو گفت و احتمالا فکر کرد خیلی شگفت زده ام کرده، سپس در کسری از ثانیه و بدون هیچ چک کردنی فرمودند: هیچ مشکلی از سمت ما وجود نداره و هرچی هست از سمت خودتونه!
گفتم فکر میکنم آی پی ثابت ... نذاشت حتی صحبتم تموم بشه و گفت خانوم گفتم که مشکلی نیست! خدانگهدار!
فقط وقت کردم بگم ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد