سلام

این وبلاگ رو من سعی می‌کنم هفته‌ای یک بار بنویسم ( حالا شاید هم یه هفته شد هفت بار یا بیشتر) ولی اگر هفته‌ای یه بار سر بزنی ( آقای o ) احتمالا یه چیزی پیدا کنی.

یکی از حاج‌آقای های رنک ! در مورد فعالیت‌های مذهبی و گروه‌های مذهبی دانشگاه پرسیده بودند که قرار شد من برایشان در وبلاگ بنویسم (حاج آقا سلام) . یک گروه دانشجویان مسلمان دانشگاه هست که نسبتا فعال هم هست آدرسش هم

http://web.mit.edu/mitmsa/www/

هستش. اگه بخواهید می‌تونید جزء میل لیستشون بشید. ولی اونقدر روزی براتون میل میاد که سر هفته بیخیالش می‌شد. میل‌هاشون هم خیلی حاج‌اقایی هستش. مثلا اینجوری شروع می‌شود که برادران و خواهران سلام علیکم. و از اینجور حرفا

دیگر گروه‌های مذهبی خفن ! یکی اسراییلی‌ها هستند که نمیدونم دقیقا صهیونیست هست اسم گروهشون یا اسراییلی ولی خوب فعالیت دارند ( روز معرفی گروه‌های دانشجویی مثل همون‌که توی شریف هم هر سال اول سال انجام می‌شه با این گروه‌ها آشنا شدیم) بهایی ها هم یک گروه دارند. یه چیزی که جالبه اینه که ما ایرانی‌ها با اسپانیایی ها و فرانسوی‌ها خیلی شبیه هستیم. روز معارفه گروه‌های دانشجویی یکی از این بچه‌های دانشجویان اروپایی دانشگاه گیر داده بود که بیا و عضو گروه ما شد. آخرش فهمیدم که فکر کرده من فرانسوی هستم.بهش گفتم برو خدا روزیتو یه جای دیگه حواله کنه.... آهان این گروه اسراییلیه هم گیر داده بود که اگر علاقه داری بیا فعالیت سیاسی بکنیم . منم گفتم ؛ من ایرانی هستم می‌فهمی یا نه اونوفت دیگه بی‌خیال شد

یه گروهم که پی اس ای هستش که دانشجویان ایرانی دانشگاه هستند

http://web.mit.edu/persian/www/index.html

هوم پیجشون خیلی قشنگه ولی همشون همش دارند درس می‌خونند. عرضم به حضور حاج آقا که یکی دوتا گروه دیگه هم هستند که خیلی با ایمان نیستند (کلی هم برای خودشون فلسفه دارند و تبلیغات می‌کنند و ...) البته اینجا حدود ۱۰۰ تا گروه هست که هرکدوم اینا یکیش هستند. خوب آزادیه دیگه

مغازه‌ی گوشت حلال هم کمابیش زیاده. البته اینجا چند نوع مسلمون هستش. بعضی‌هاشون همه چیز می‌خورند!‌ بعضی‌هاشون فقط گوشت خوک نمی‌خورند. بعضی‌هاشون گوشت گوسفند را حلال می‌گیرند ولی گوشت مرغ را می‌خورند بعضی ها هم همشو از این حلالی ها می‌گیرند!‌ تکثر و از این حرفا . خوب مزه‌ی گوشت حلال بهتر هستش از گوشتی که اینا می‌خورند چون خونش خارج شده ( علمای اعلام می‌دونن که وقتی مطابق دستور اسلام یا یهودیت حیوان را ذبح می‌کنند چون فقط رگ گردن را باید زد و نخاع قطع نمی‌شود قلب به زدن ادامه می‌ده و تمام خون از بدن خارج می‌شه در صورتی که اینا سر حیوون را قطع می‌کنند و قلبش هم همون آن می‌ایسته و خون داخل بدنش باقی می‌مونه . اینجوری میگن) البته اینجا مسلمون‌هایی هم داره که بعضی وقتا مردم بلاد کفر بهشون میگن بابا اینقدر الکل نخور  یا دنبال این کارا نرو یا ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد